باران

هر وب برای من مانند دفترچه ای از خاطرات است. این دفترچه هم برای برهه ای نو از زندگی من است.

باران

هر وب برای من مانند دفترچه ای از خاطرات است. این دفترچه هم برای برهه ای نو از زندگی من است.

من بدون آبان

يكشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۲، ۰۲:۳۵ ب.ظ

آبان رفت

و سکوتی تلخ...

 عشق به آذر کشیده شد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۰۳
محمد معین امیرمجاهدی

نظرات  (۱)

سلام
خوشحالم که یه وبلاگ جدید از شما میبینم...
امیدوارم دوران کارشناسی ارشدتون هم مثل کارشناسی پربار باشه.
یاحق
پاسخ:

سلام

ممنونم نظر لطف شماست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی