باران

هر وب برای من مانند دفترچه ای از خاطرات است. این دفترچه هم برای برهه ای نو از زندگی من است.

باران

هر وب برای من مانند دفترچه ای از خاطرات است. این دفترچه هم برای برهه ای نو از زندگی من است.

نوای عاشق

شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۵۸ ق.ظ


تقدیم به حضرت معصومه (س)

برابر هم، کنار حرم

تو مات منی، نشسته به غم

منی که گرفت، صدا و دلش

سرشته ز بغض، تمام گلش

نمانده دگر هوای نفس

جدا زتوام ، درون قفس

به بغض صدا، به اشک نظر

به لرزه ی پا، به سوز جگر

به رعشه ی آه ، به صولت درد

ببین که چگونست ، شکسته ی مرد

کنون که امیر، به خاک تو است

 حواله ی او به کس نفرست

                                              "امیر" آبان 92 شهر مقدس قم

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۱۱
محمد معین امیرمجاهدی

نظرات  (۱)

ای کاش وبتونو تغییر نمیدادین.... ای کاش

آخه اون دفتر خاطرات ماهم بود

پاسخ:

آخه من که حذفش نکردم فقط عوضش کردم...خودمم کمتر دیگه به وب سر میزنم چون امروز همه درگیر فیسبوکن جه برسه به ما که درگیر خود بوکیم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی