باران

هر وب برای من مانند دفترچه ای از خاطرات است. این دفترچه هم برای برهه ای نو از زندگی من است.

باران

هر وب برای من مانند دفترچه ای از خاطرات است. این دفترچه هم برای برهه ای نو از زندگی من است.

وقتی نگاهم می کنی...

دوشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۲، ۰۱:۳۱ ب.ظ


تقدیم به مولانا علی بن موسی الرضا المرتضی

 

با اجازه از ادیب عشق

 

امشب به رویا می زنم در چشم هایت

دل را به دریا می زنم در چشمهایت

من کیستم؟ یک مرغ دریایی عاشق

تن را به سودا می زنم در چشمهایت

جان داده ام جانان من جانی دگر ده

بر زیر عیسی میزنم در چشمهایت

من هم یکی از آن هزاران موج سر مست

خود را اگر جا میزنم در چشمهایت

خورشید در خورشید در خورشید در تو...

منظومه را تا میزنم در چشم هایت

مجنون بی لیلای هر افسانه گشتم

منظومه را تا میزنم در چشمهایت

در چشمهایت مدین العشاق پیداست

امشب به رویا میزنم در چشم هایت

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۱۵
محمد معین امیرمجاهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی